9 Kasım 2010 Salı

Vatan Computer ne yapmaya çalışıyor?

Eski harici belleğim artık yetersiz geldiği için ne zamandır 2. bir bellek alma niyetim vardı. Almışken de yüksek kapasiteli bir şey olsun diye düşünürken bugün e-posta adresime gelen iletiyle heyecana kapıldım.

2 TB,  SEAGATE marka 3,5" harici diski 119 TL'ye verdiğini ilan etmişler. Bir coşkuyla hemen sanal kartı hazırladım. İşlemleri gerçekleştirmek için siteye gittim ama tam satın alma işlemini gerçekleştirecekken kapasitesinde 1 TB yazdığını gördüm. Tekrar sildiğim e-postayı buldum kontrol ettim. Yönlendirdiği adresi kopyalayıp bizzat manuel olarak kendim baktım bende bir hata yoktu evet.

Gönderdikleri bültende 2TB için fiyat vermiş olmalarına rağmen 2 TB HDD'ler stokta yoktu. Stoklar mı bitti acaba yetişemedik mi diyordum fiyatlarına baktım 210 TL'den satıştaydı. Bültenle gönderilen link yerine Vatan'ın kendi sayfasından siteye girdiğimizde günün fırsatı olarak 1 TB'lık diskleri bulabiliyorsunuz aynı fiyata.

Vatan Computer, çok kötü gözümden düştün. Bana 2 TB'lik umutlar ve hayaller borçlusun. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder